logo
ArEn

نتایج جست و جو:

58

تعداد نتایج:

58

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل درسال 1392

کلیدواژه: بازاریابی اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: ایمانی ، مسلم ؛ ابراهیم پور ، حبیب ؛ علی پور ، حسین

ناشر: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار

هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان بانک قرضه الحسنه مهرایران شعب استان اردبیل می باشد پژوهش حاضرازنظر روش پیمایشی و ازحیث هدف کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرضه الحسنه مهر ایران درشعب استان اردبیل می باشد برای نمونه گیری ازروش نمونه گیری تصادفی ساده ا... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مسئله اعتماد اجتماعی در نظام اجتماعی اسلام

کلیدواژه: احکام فقهی مقوم اعتماد اجتماعی ؛ اخلاق اجتماعی مقوم اعتماد اجتماعی ؛ اعتماد اجتماعی

نویسندگان: خیری، حسن

ناشر: پژوهش‌های اخلاقی

امروزه یکی از مسائل اساسی جوامع غربی و جوامعی که متأثر از فرهنگ غربی هستند کاهش سرمایه اجتماعی است. اعتماد اجتماعی یکی از مؤلفه های اساسی سرمایه اجتماعی است. کاهش اعتماد اجتماعی بحران هویتی و فرهنگی را به دنبال داشته و این مسئله را در کانون توجه جامعه شناسان قرار داده است. جامعه اسلامی ما به میزانی ... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت

کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری

نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام

ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانک‌های خصوصی، الزام استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس می‌شود. بازاریابی حسی یکی از روش‌های نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش قرض الحسنه در رفع نیازهای اجتماعی (کارکردهای اجتماعی قرض الحسنه)

کلیدواژه: عملکردهای اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ نیازهای اجتماعی

نویسندگان: شاکری, محمد

ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه

اعطای قرض (بدون بهره) و به اصطلاح قرض الحسنه، یکی از شیوه های اقتصادی دین اسلام است. قرض الحسنه جلوه یاری و دستگیری از افراد مستضعف به شمار می آید و در آیات فراوانی از قرآن کریم و روایات ائمه طاهرین (ع) به این مسئله اشاره شده است. هدف از انجام این تحقیق، بررسی نقش قرض الحسنه در رفع نیازهای اجتماعی ب... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

قرض الحسنه راهی به سوی تامین نیازهای اجتماعی

کلیدواژه: اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ نیازهای اجتماعی

نویسندگان: کیوانلو شهرستانکی, سارا

ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه

یکی از راهبردهای اساسی هر کشور برای مسائل اقتصادی، تامین سرمایه از شیوه‌های مختلف است. در کشورهای اسلامی از جمله ایران قرض‌الحسنه از راه‌های مناسب تامین مالی به شمار می‌رود. قرض‌الحسنه از سوی اسلام به عنوان سنتی پسندیده برای وام‌دهی بدون ربا، برای کاهش نابرابری‌های اقتصادی تعریف شده است. قرض الحسنه ... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل